bornram

Wednesday, April 20

قاصدک

قاصدک! هان! چه خبر آوردی؟
از کجا وز که خبر آوردی؟
خوش خبر باشی، اما ...اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری، نه ز دیار و دیاری؛ باری
برو آن جا که بود
چشم و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند
قاصدک! در دل من
همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو، دروغ
که فریبی تو، فریب
!قاصدک! هان! ولی... آخر... ای وای
راستی آیا رفتی با باد؟
!با تو ام! آی ! کجا رفتی؟ آی
راستی آیا جایی
خبری هست هنوز؟
مانده خاکستر گرمی جایی؟
-در اجاقی طمع شعله نمی بندم-
خردک شرری هست هنوز؟
!قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز
...در دلم می گریند
اخوان
***
...تولدم مبارک! 25 ساله شدم

8 Comments:

  • At 8:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    خوشحالم كه اولينم تولدت مبارك

     
  • At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    واااااااااااااي تولدت مبارك . چه خوب ... مهموني افتاديم ديگه نه غلام!

     
  • At 1:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    شعر قشنگیه .. درست مثل افکارت... تولدت هم که قبلا" تبریک گفتم عزیزم... وب لاگ منم بخون اگه وقت کردی

     
  • At 1:59 PM, Blogger Arsalan said…

    تولدت مبارك!
    Semidream.blogspot.com

     
  • At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام . اولين بار است كه به شما سر ميزنم اميدوارم كه در 25 سالگي هميشه شاد و عاشق باشي.
    تبريك ميگم تولدتونو.
    شعرهاي قشنگي در وبلاگت گذاشتي به خاطر وبلاگت هم بايد تبريگ بگم موفق باشي

     
  • At 8:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    حالا كه 25ساله شدي تازه جون ميدي براي سكس پس زودباش كه خيلي وقت ندارم

     
  • At 9:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    اگه اندازه يك جو شرف تو وجودت بود لااقل ايميلت رو ميذاشتي از همين جاها ميشه فهميد كه ما لياقت زندگي تو جامعه مجازي رو نداريم حالا واي به حال جامعه حقيقي اگر برگشتي واين صفحه رو نگاه كردي لااقل يكم فكركن واقعا متاسفم
    55.shahab@gmail.com

     
  • At 11:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام.
    تولدت مبارک.قاصدک امیدوارم خبرهای خوبی برات آورده باشه.

     

Post a Comment

<< Home