bornram

Monday, January 7

....????

. فقط می خوام بگم خسته م و نیستم. غمگین ام و شادم. دلتنگ ام و نیستم
. عاشق ام و متنفرم. تنهام و نیستم. نمی فهمم... نمی فهمم
! نمی دونم دوست ش دارم یا می خوام خفه ش کنم
.نمی فهمم می خوام بغل ش کنم و ببوسم اش، یا می خوام با مشت بزنم تو صورت ش
. نمی دونم می خوام هر لحظه ببینم اش، یا می خوام ازش فرار کنم و تا آخر دنیا ازش فاصله بگیرم
... نمی فهمم
. احساس می کنم دروغ می گه و دوست دارم دروغ هاشو باور کنم
. زجر می کشم اما تحمل دوری شو ندارم
. آزار می بینم و دلتنگ اش می شم
!عزیزه برام... خیلی هم! اما نمی دونم دوست ش دارم یا نه
حتی نمی دونم باید دوست ش داشته باشم یا نه؟
اسم ش، صداش، حرفاش، لمس ش، همه چیزش، همه ی بودن ش بهم آرامش می ده، اما
حتی نمی دونم شایسته ی دوست داشتن هست یا نه
چه مرگمه آخه؟

5 Comments:

  • At 6:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam golam,
    on taraf kiye ke fekre to ra inghadr mashghol karde? man mishnasamesh?????
    Marzi

     
  • At 12:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    چه عجب اومدی!!!!!
    چه میشه کرد رفیق؟ ماهیت عشق همینه دیگه. من اسمشو می ذارم یک نوع خریت ماورائی. خریتی که تنها سراغ یک عده از آدما میاد. که دلشون تنگ یک دنیای ایده آل دیگس.
    راستش من معتقدم و بهم ثابت شده که تو این دنیا آدم به هر چی که بخواد می تونه برسه اما به هر کی که بخواد نمی تونه برسه. اونم به خاطر اینه که به ما گوشزد بشه آدم هر چقدر هم موجود خارق العاده ای باشه باز هم توی این دنیا یک تبعیدی و غریبه. بازهم همیشه یک گوشه بزرگ از قلب آدم هست که هیچ کس پیدا نمیشه پرش کنه.
    راستی تا حالا چند تا عشق دو طرفه با دوام رو دید؟ اگه دیدی به ما هم خبر بده

     
  • At 1:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام چرا هیچ خبری ازت نیست؟ یلدا یلدا .............. محتاجم که درک بشم روحمو شکستن .............

     
  • At 1:52 PM, Blogger ما هستیم برای آزادی - دانشجویان دانشگاه تهران در UCLA  said…

    تشکر از کامنتی که گذاشتی

     
  • At 3:22 PM, Anonymous پرديس said…

    مرا از کمر به دو نیم کن
    دایره های درونم را بشمار
    ببین چند سال است گيج و مبهوتم... ؟!؟

     

Post a Comment

<< Home